SV Record voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

SV Record: AI-Gestuurde Basketbal Statistieken App

SV Record is een innovatieve app van Sports Visio Inc. ontworpen voor basketbalfanaten. Deze gratis iPhone-app maakt gebruik van AI-technologie om gedetailleerde wedstrijdstatistieken en hoogtepunten vast te leggen en te genereren. Gebruikers kunnen moeiteloos bijhouden welke worpen zijn gemaakt, 2pts, 3pts, rebounds, steals en meer.

Door gebruik te maken van eigen AI-algoritmen, revolutioneert SV Record de manier waarop basketbalwedstrijdgegevens worden verzameld. Gebruikers hoeven alleen maar hun wedstrijden op te nemen met hun telefoons, en het AI-systeem regelt de rest, waarbij automatisch verschillende statistieken in realtime worden herkend en bijgehouden. Deze app biedt een nieuw niveau van inzicht en analyse voor spelers, coaches en recruiters.

Programma is beschikbaar in andere talen

SV Record voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.3.5

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about SV Record

Heeft u geprobeerd SV Record? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.